Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2007

Κοιτάζοντας την Γη από ψηλά

Μέσω του Διαδικτύου έχουμε την δυνατότητα από τον καναπέ του σπιτιού μας να εστιάσουμε από ψηλά στην κάθε γωνιά της Γης. Το καλύτερο πρόγραμμα για αυτό τον σκοπό είναι το πασίγνωστο Google Earth. Κατεβάζοντας το χωρίς περιορισμούς (αφού είναι δωρεάν η χρήση του), κάνετε εγκατάσταση στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή και ο «κόσμος σας ανήκει».


Η καλύτερη λύση για τον παραπάνω σκοπό είναι, κατά την γνώμη μου, το Flash Earth. Το Flash Earth είναι μία ιστοσελίδα στην οποία μέσω της τεχνολογίας Flash μπορείτε, χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποιο πρόγραμμα στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή, να έχετε πρόσβαση όχι μόνο στο Google Maps αλλά και στο Yahoo Maps, στο NASA Terra (το οποίο ανανεώνεται καθημερινά) καθώς και σε πολλές άλλες εφαρμογές με αεροφωτογραφίες και δορυφορικές φωτογραφίες του πλανήτη μας. Ανακαλύψτε τον…

Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2007

Εικονική Πραγματικότητα

Ο κόσμος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πιο συγκεκριμένα τα περιοδικά και η τηλεόραση κατακλύζονται από κοπέλες οι οποίοι δείχνουν να είναι «τέλειες». Αψεγάδιαστο πρόσωπο χωρίς ρυτίδες, ελιές ή σπυράκια. Όλα φαντάζουν πραγματικά Ιδανικά και Τέλεια. Είναι όμως έτσι; Στο παρακάτω βίντεο παρακολουθείστε την διαφημιστική εκστρατεία της «Dove» για την πραγματική ομορφιά (Real Beauty). Δείτε πως μια οποιαδήποτε κοπέλα μπορεί να γίνει πανέμορφη και τέλεια. Δείτε πως η πραγματικότητα γίνεται Εικονική Πραγματικότητα. Το makeup και το πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων Photoshop κάνουν «θαύματα». Στο δεύτερο βίντεο που ακολουθεί παρακολουθείστε το πώς γυρίστηκε (Behind the scenes) η διαφημιστή εκστρατεία της Dove για την πραγματική ομορφιά.


Adblock

Dove Evolution

Adblock

Online Videos by Veoh.com
Dove Evolution (Behind the scenes)

Λάχανο κατά του καρκίνου!

Φυσικές χρωστικές σε οπωροκηπευτικά εξοντώνουν τα καρκινικά κύτταρα


Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι τα πράσινα λαχανικά λειτουργούν προστατευτικά κατά διαφόρων μορφών καρκίνου, όπως του στομάχου ή του παχέος εντέρου. Ωστόσο, αυτό που επιβεβαιώνεται από τις τελευταίες έρευνες είναι πως τα λαχανικά που έχουν πλούσιο κόκκινο, μπλε ή μοβ χρώμα, όπως οι μελιτζάνες, το κόκκινο λάχανο και τα κόκκινα σταφύλια, δρουν περισσότερο ευεγερτικά κατά του καρκίνου.



Ευεργετικές ιδιότητες των κόκκινων φρούτων και λαχανικών

Oι φυσικές χρωστικές ουσίες που δίνουν στα φρούτα και τα λαχανικά το πλούσιο κόκκινο, το βαθύ μοβ ή το έντονο μπλε χρώμα λειτουργούν ως αντικαρκινικοί παράγοντες, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα Αμερικανών επιστημόνων από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Οχάιο. Όπως ανακάλυψαν οι ερευνητές, οι φυσικές χρωστικές που υπάρχουν σε λαχανικά, όπως οι μελιτζάνες, το κόκκινο λάχανο, τα κόκκινα σταφύλια και το μύρτιλλο, περιορίζουν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων και, σε ορισμένες περιπτώσεις, τα εξοντώνουν, αφήνοντας τα υγιή κύτταρα ανέπαφα.


Με στόχο να δουν αν μια διατροφή πλούσια στα παραπάνω λαχανικά είναι και αποτελεσματική κατά της ανάπτυξης καρκίνου, οι ειδικοί συνδύασαν έρευνες που πραγματοποίησαν σε ανθρώπινα καρκινικά κύτταρα στο εργαστήριο και πειράματα σε ζώα. Ανακάλυψαν, λοιπόν, πως τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι πλούσια σε ανθοκυανίνες έχουν συστατικά τα οποία καθυστερούν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του παχέος εντέρου. Μάλιστα, το εξωτικό σκουρόχρωμο καλαμπόκι (σε χρώμα έντονο μοβ ή πορφυρό, που καλλιεργείται κυρίως στο Περού) και η αρωνία (είδος φυτού που μπορεί να έχει κόκκινους καρπούς ή φύλλα) βρέθηκε πως σταματούν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του παχέος εντέρου, σκοτώνοντας το 20% από αυτά. Οι τροφές που περιείχαν μικρότερες ποσότητες χρωστικών ουσιών, όπως τα ραπανάκια και τα μαύρα καρότα, επιβράδυναν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του παχέος εντέρου σε ποσοστό 50%-80%.


Θαυματουργές χρωστικές


Οι επιστήμονες εξηγούν πως οι φυσικές χρωστικές ουσίες δεν απορροφώνται εύκολα από το κυκλοφορικό, με αποτέλεσμα να ταξιδεύουν στο στομάχι και τη γαστρεντερική οδό. Ίσως, όμως, λόγω ακριβώς αυτής της ιδιότητάς τους κι επειδή επιβιώνουν στο κάτω μέρος του εντέρου να παίζουν τόσο καθοριστικό ρόλο στην προστασία κατά του καρκίνου. Οι χρωστικές ουσίες ανήκουν στην ομάδα των αντιοξειδωτικών που ονομάζονται ανθοκυανίνες, οι οποίες σε άλλες έρευνες έδειξαν ότι προστατεύουν και κατά των καρδιακών παθήσεων. «Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι πλούσια σε ανθοκυανίνες έχουν συστατικά τα οποία καθυστερούν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του παχέος εντέρου, είτε εξετάζονται σε πειράματα στο εργαστήριο είτε μέσα στο σώμα», επισήμαναν οι ερευνητές κατά το ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Χημικής Εταιρείας στη Βοστώνη.


Όπως επισημαίνει ο «Γκάρντιαν», οι ερευνητές προσπαθούν να ανακαλύψουν τώρα τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να τροποποιηθεί η δομή των χρωστικών, ώστε να καταστούν περισσότερο δραστικές. Η μελέτη των επιστημόνων από το Οχάιο εντάσσεται σε μια μακροχρόνια έρευνα που στόχο έχει να κατανοηθούν καλύτερα οι ιδιότητες των 600 ανθοκυανίνων που υπάρχουν στη φύση. «Μόλις αρχίσαμε να ξύνουμε την επιφάνεια. Μόλις αρχίσαμε να κατανοούμε πώς το σώμα απορροφά και χρησιμοποιεί αυτές τις διαφορετικές ουσίες», είπαν χαρακτηριστικά.


Πηγή: Εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" (21 Αυγούστου 2007)

Κυριακή, 12 Αυγούστου 2007

Υγιείς αρτηρίες με δημητριακά

Η κατανάλωση αναποφλοίωτων σπόρων ολικής άλεσης μειώνει τον κίνδυνο αθηροσκλήρωσης


Τρώγοντας άφθονα αναποφλοίωτα δημητριακά ολικής άλεσης είναι δυνατόν να βοηθήσετε να διατηρηθούν οι αρτηρίες σας υγιείς και να αποτρέψετε πιθανή καρδιοπάθεια και εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με νέα μελέτη.


Σε μια ομάδα ανδρών και γυναικών που συμμετείχαν στη Μελέτη Αθηροσκλήρωσης και Αντίστασης στην Ινσουλίνη, διαπιστώθηκε ότι τα άτομα των οποίων η διατροφή περιείχε μεγάλες ποσότητες αναποφλοίωτων δημητριακών ολικής άλεσης, είχαν τα λεπτότερα τοιχώματα καρωτίδων. Επίσης, τα άτομα αυτά έδειξαν τη βραδύτερη εξέλιξη του πάχους των τοιχωμάτων των αρτηριών εντός πέντε ετών, όπως διαπίστωσαν ο επικεφαλής συγγραφέας δρ. Philip B. Mellen της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Wake Forest στο Winston -Salem της Βόρειας Καρολίνας και οι συνεργάτες του.


«Η αυξημένη κατανάλωση αναποφλοίωτων δημητριακών ολικής άλεσης είναι μια καλή ευκαιρία για να μειωθεί ο κίνδυνος αθηροσκλήρωσης και καρδιοπάθειας», γράφουν στο δελτίο Τύπου που συνόδευε τη μελέτη οι διδάκτορες Vasanti S. Malik και Frank B.Hu της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ στη Βοστώνη.


Παράγοντες κινδύνου


Η πάχυνση των εσωτερικών στιβάδων των τοιχωμάτων των καρωτίδων, οι οποίες τροφοδοτούν με αίμα τον εγκέφαλο, προειδοποιεί για αθηροσκλήρωση, για συσσώρευση λιπαρών ουσιών και άλλων υλών που αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου. Ενώ υψηλά επίπεδα αναποφλοίωτων δημητριακών στη διατροφή έχουν συνδεθεί με μικρότερο κίνδυνο για διαβήτη τύπου -2 και για καρδιοπάθεια, η σχέση μεταξύ ολόκληρων σπόρων και αθηροσκλήρωσης δεν έχει γίνει σαφώς κατανοητή, όπως ανακοινώνουν ο Mellen και η ομάδα του στην American Journal of Clinical Nutrition.


Για να διερευνήσουν περισσότερο το θέμα, ο Mellen και οι συνεργάτες του εξέτασαν πολυεθνική ομάδα ανδρών και γυναικών και προσπάθησαν να εκτιμήσουν την κατανάλωση αναποφλοίωτων δημητριακών ολικής άλεσης, π.χ. πόσο μαύρο ψωμί, πόσα μαγειρεμένα δημητριακά και πόσα δημητριακά με πολλές ίνες έτρωγαν οι συμμετέχοντες. Οι ερευνητές μέτρησαν το μέσο πάχος του εσωτερικού χιτώνα των καρωτίδων των συμμετεχόντων, το φάρδος των δύο πιο εσωτερικών στιβάδων των αιμοφόρων αγγείων, στην αρχή της μελέτης και πάλι ύστερα από πέντε χρόνια.


Όσο μεγαλύτερη ήταν η ποσότητα αναποφλοίωτων δημητριακών ολικής άλεσης που κατανάλωνε ένα άτομο, τόσο λεπτότερο ήταν το μέσο πάχος του εσωτερικού χιτώνα, όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, και τόσο μικρότερο ήταν το μέσο πάχος του εσωτερικού χιτώνα που εξελισσόταν κατά τη διάρκεια της μελέτης.


Διαφορετικά συστατικά


Η σχέση διατηρήθηκε σε ισχύ ακόμη και όταν οι ερευνητές εισήγαγαν άλλους παράγοντες, όπως την υγιεινή της συνολικής διατροφής και τη λήψη μερικών μόνο θρεπτικών υλών. Αυτό έδειξε ότι οι παρεμποδιστικές επιδράσεις στην αθηροσκλήρωση οφείλονταν σε όλο το αναποφλοίωτο δημητριακό και όχι σε κάποιο συστατικό του.


«Τα αναποφλοίωτα δημητριακά είναι στην πραγματικότητα διατροφικά πολύ πολύπλοκα», είπε ο Mellen στο Reuters Health. «Μαθαίνουμε όλο και περισσότερα για όλα τα διαφορετικά συστατικά τους. Δεν πρόκειται μόνο για τις φυτικές ίνες, ή μόνο για τις βιταμίνες Β ή για τη βιταμίνη Ε ή άλλο τι. Πολλά συμβαίνουν εκεί. Το όλον είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα των επιμέρους τμημάτων.


Οι περισσότεροι Αμερικανοί δεν τρώνε πολλά αναποφλοίωτα δημητριακά ολικής άλεσης, πρόσθεσε. Λιγότεροι από 10% τηρούν τις συστάσεις του Αμερικανικού υπουργείου Γεωργίας να καταναλώνουν τρεις μερίδες ημερησίως, ενώ οι μισοί δεν τρώνε καθόλου αναποφλοίωτα δημητριακά ολικής άλεσης μέσα στην ημέρα. Στη μελέτη του Mellen ο μέσος όρος λήψης αναποφλοίωτων δημητριακών ήταν μικρότερος από μια μερίδα ημερησίως. «Έχουμε δρόμο ακόμη», είπε ο επιστήμονας. Ο Mellen συνιστά να προστίθεται μια μερίδα αναποφλοίωτων δημητριακών, για παράδειγμα, μια φέτα ψωμιού ολικής άλεσης ή μια κούπα με ολόκληρους σπόρους δημητριακών, σε κάθε γεύμα. Είναι κάτι που μπορεί εύκολα να ακολουθήσει κανείς, προκειμένου να βελτιώσει τις διατροφικές του συνήθειες.


Πηγή: Εφημερίδα " Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" (12 Αυγούστου 2007)

Τρίτη, 7 Αυγούστου 2007

Άγρια ομορφιά


Η ομορφιά της άγριας φύσης βρίσκεται στο παράστημα αυτής της μόλις 10χρονης τίγρης της Σουμάτρας, η οποία είναι σκαρφαλωμένη στον κορμό ενός δέντρου στο ζωολογικό κήπο της Μελβούρνης.

Πηγή: www.ethnos.gr